У 2022 році компанія PIN-UP продовжила розвиток. Як формуються взаємини із гравцями у кризовий період. Підхід керівництва казино до роботи.
Взаємини PIN-UP із клієнтами: що змінилося у 2022 році
Шанс на продовження успішної діяльності в ІТ/Digital після повномасштабного вторгнення російської армії мали лише ті компанії, які змогли швидко прийняти вірні управлінські рішення. На практиці це вдалося небагатьом, зокрема бренду Казино Pin-Up, про особливості роботи якого у великому інтерв'ю розповіла його власниця. Марина Ільїна наголосила, що витримати випробування 2022 року вдалося завдяки:
• ініціативності та злагодженості команди;
• знанню потреб гемблерів;
• інтеграції передових технологій та постійній орієнтації на покращення якості продукту;
• оперативності реагування керівництва;
• розумінню актуальних тенденцій розвитку гемблінг-індустрії;
• готовності до серйозних змін задля збереження конкурентоспроможності бізнесу.
Відповідальна гра у PIN-UP: головні нюанси
У роботі віртуальних ігрових закладів є безліч тонкощів, одна з яких – створення та підтримка відносин із клієнтами. У цьому питанні Пін-Ап орієнтується на такі принципи:
1. Досягнення балансу між якістю розважального контенту та швидкістю доступу до опцій особистого кабінету.
2. Виконання законодавчих вимог, спрямованих на запобігання розвитку ігроманії. У PIN-UP проводиться моніторинг дій користувачів, який дозволяє виявляти тих, хто надто захоплюється, та пропонувати їм психологічну допомогу. Також клієнти можуть встановити обмеження суми ставок або на якийсь час заблокувати профіль.
3. Забезпечення чесності ігрового процесу. Як солідний постачальник цифрових продуктів бренд Пін-Ап націлений на те, щоб у клієнтів формувався стабільний позитивний досвід. Контролювати ставки та результати ігор можна через ЛК.
Додаткові способи утримання компанії на плаву
Не поступатись конкурентам в умовах кризи складно, але можливо, і Пін-Ап казино це доводить, застосовуючи комплексний підхід до оптимізації діяльності, який включає:
• пошук айтішників зі свіжим поглядом, великим досвідом та бажанням створювати інноваційні цифрові продукти;
• відмову від централізованої схеми управління на користь екосистеми, до якої входять 4 компанії з різними напрямками та керівниками;
• участь у благодійних акціях та підтримку на регулярній основі медичних закладів Києва, Харкова, Миколаєва;
• постійний контакт із співробітниками незалежно від їхнього розташування та надання їм всебічної допомоги;
• інвестування ресурсів у покращення якості розважального контенту;
• підтримку репутації надійного бренду за рахунок гарантії чесності ігрового процесу та оперативності проведення фінансових операцій.