Подушки безпеки набули широкого розповсюдження з моменту їх появи в 1970-х роках, у наші дні уявити автомобіль без системи AirBag — утопія. Але американський нішевий автовиробник вирішив зламати стереотипи та розробити болідну систему безпеки для трасових автомобілів, це означає, що у машинах не буде подушок безпеки.
У ралійних машинах застосовується інший механізм гасіння енергій, оскільки за умов сильних навантажень AirBag не врятує. Мабуть, до такого рішення інженера SCG прийшли через конструктивні особливості SCG 004, де стандартна система безпеки – не ефективна. А ось «монококова» технологія переживе армагедон. Її суть – це вуглепластикова капсула, центральний елемент боліду, до якого кріпляться інші частини, вона частково поглинає енергію удару, така конструкція стійка до скручування та тиску.
Компанія вже поділилася відео кількох краш-тестів на Facebook, у жодному з відеороликів не показано спрацювання подушок безпеки. Також на ресурсі є фото, на яких видно, як автомобіль висить ногами вгору, для перевірки витоку рідини після аварії.
10 лютого компанія оголосила, що автомобіль успішно пройшов ще одне випробування і залишилося ще два. Завдяки ретельно продуманій складній кермовій колонці та тримісній компоновці автомобіля є надія, що автомобіль все ж таки зможе пройти всі необхідні тести. Схоже, що жорсткі краш-тестування зможуть довести безпеку технології та запустити її у виробництво.
SCG не єдина компанія, яка вирішила відмовитися від подушок безпеки. Незабаром Noble випустить свій суперкар M500, в якому також не буде подушок безпеки.
Для довідки: Scuderia Cameron Glickenhaus – це американський бутік-виробник суперкарів, який на рік випускає не більше 400 автомобілів. На сьогодні в арсеналі бренду 5 моделей.