Особистий кабінет є особливо актуальним у час карантину. Фото: ТОВ «Хмельницькгаз Збут»
Майже 70% побутових споживачів ТОВ «Хмельницькгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», вирішують «газові» питання онлайн.
Більш ніж половина клієнтів компанії або 232 тисячі жителів області надає перевагу роботі з Особистим кабінетом на сайті 104.ua. Цьогоріч новими користувачами послуги стали 14 тисяч клієнтів.
Своєю популярністю сервіс завдячує зручності, а головне — безпечності розрахунків за блакитне паливо під час пандемії.
«На мою думку, Особистий кабінет є особливо актуальним у час карантину, адже дозволяє жителям області подбати про літніх близьких, які живуть навіть в інших регіонах України. Досить підключити особові рахунки батьків чи родичів до свого облікового запису, і можна розраховуватися за них. Це допоможе захистити їхнє здоров’я від ризикових контактів у банках чи на пошті. У час, коли електронні послуги стали частиною нашого життя, саме таке обслуговування і є вимогою сьогодення», – говорить директор ТОВ «Хмельницькгаз Збут» Андрій Левицький.
До одного облікового запису в Особистому кабінеті можна підключити до 25 особових рахунків. Крім онлайн обслуговування, сервіс дозволяє замовити зворотний дзвінок менеджера Контакт-центру на вказаний номер телефону.
Надійними та зручними помічниками жителів області у «газових» справах також є мобільні додатки 104 Mobile для Android та 104 Mobile Light для iOS, чат-боти 7104ua у Viber і Telegram. До речі, Viber-ботом користуються понад 100 тисяч клієнтів «Хмельницькгаз Збуту».
Крім розрахунків за спожитий газ із мінімальною комісією, що виключають ймовірність помилок і «загублених» платежів, онлайн сервіси допоможуть:
- контролювати баланс — наявність боргів чи переплат за блакитне паливо;отримувати рахунки;
- дізнатися ціну на газ та обраний тариф;
- перевіряти історію платежів.
З усіх питань щодо газопостачання можна звертатися і до Контакт-центру компанії за телефоном: (0382)-686-504. Він працює щоденно з 8.00 до 20.00, без вихідних, святкових днів та перерви на обід. Жителям Шепетівської громади потрібно телефонувати за номерами: 063-224-45-97 або 063-224-46-37.
Нагадаємо, від 30 жовтня на Хмельниччині запроваджено «червоний» рівень епіднебезпеки. Тому споживачам варто утриматися від оффлайн послуг. Втім, у разі нагальної потреби центри обслуговування клієнтів «Хмельницькгаз Збуту» продовжують роботу з дотриманням карантинних обмежень. Зокрема, число відвідувачів не може одночасно перевищувати однієї особи на 10 кв. м. Наявність масок обов’язкова!