Все новости / Автомир – Що зробити, щоб машина споживала менше пального
Не треба пояснювати, чому сьогодні так важливо, щоб автомобіль споживав якомога менше палива.
Так, чудес не буває, і велике авто ніколи не матиме апетиту мікролітражки. Але часто з вини водіїв допускається перевитрата пального – і саме її можна позбутися. Як це зробити?
Повернути витрату пального до мінімальних паспортних значень можна завжди – і вже це буде суттєвою економією. Багато що у цьому питанні залежить від маси автомобіля, типу його двигуна та трансмісії, але наші поради стосуються їх усіх.
Найважче навчитися економній їзді на машині з автоматичною трансмісією. Тахометр і ручний режим допоможуть тримати оберти в оптимальному діапазоні.
Стиль водіння. Кожне прискорення, кожне натискування на акселератор – це додаткова порція пального. Тому кількість прискорень та гальмувань треба максимально скоротити. Довге повільне прискорення, як і різьке натискування педалі “в підлогу” – це зло, розганятися треба з середньою інтенсивністю. В ідеалі машина має їхати на одній з вищих передач при постійних обертах двигуна і на постійній швидкості – без зупинок, гальмувань і прискорень. Дуже не бажано прискорюватись на підйомах.
Оберти двигуна намагайтесь тримати на середньому рівні, в районі 2000 – 3500 об/хв. На машинах з автоматичною трансмісією для дотримання цих вимог буває потрібно перейти на ручний режим керування. Максимальна швидкість не має перевищувати 80 – 85 км/год, вище витрата суттєво зростає.
Маршрути без тягнучок. З оглядом на перший пункт, маршрут треба прокладати за можливістю порожніми вулицями, без підйомів, перехресть зі світлофорами, пробками, тягнучками. Краще хай маршрут буде більш тривалим, але з можливістю максимально тривалого руху на постійній швидкості.
Шини накачайте. Додаткові 0,3 – 0,5 бар тиску у шинах зменшують опір котінню коліс У жорстких шин є свій недолік – прискорений знос ходової, але це вже – справа вибору автовласника.
Перекачані шини (вгорі) через малу пляму контакту з дорогою і меншого зминання боковин мають менший опір коченню. Але у них гірше зчеплення з асфальтом.
Багажник на даху. Дуги горішнього багажника і тим більше пластиковий кофр з даху треба зняти – він суттєво додає машині опору. Приберіть також велику зовнішню антену, мухобійки з вікон та капоту, додаткові спойлери та великі бризковики.
Не вмикайте зайвих споживачів, у першу чергу кондиціонер (клімат-контроль), який додає до 1,0 л/100 км. Увімкнені фари, підігріви сидінь, вікон, аудіосистема з потужним підсилювачем – це теж реальні споживачі бензину або дизеля з вашого бензобака.
Читайте також: Верховна Рада може заборонити вилучення автомобілів у громадян під час воєнного стану
Дотримання кожного окремого пункту нашої інструкції не принесе значної економії, але усі разом вони можуть “скинути” до 1,0–2,0 л/100 км. Особливо помітно впливають на апетит автомобіля два перші пункти.